Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

TREVLIG MIDSOMMAR

Kategori: 2008

Idag är det så midsommarafton och i vår familj är den väl som vilken dag som helst igentligen men idag ska Danne ta med sig Mattis och flickorna och fara till stugan och jag kommer efter när jag har slutat jobba vid halv tie jo ni löste rätt jag ska faktiskt jobba i år igen på denna dag tror jag prenumerarar på det.
Sen så ska vi mysa i stugan till på måndag eller tisdag det har vi inte bestämt än så det blir härligt och hoppas på vackert väder så vi kan bada nått!

Nä ni bloggers

TREVLIG MIDSOMMAR

på er!

Ses och läses till veckan igen!

Kramizar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Kör lugnt när du drar iväg.

    Kram

    2008-06-20 | 10:26:16
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Anna säger:

    Hoppas att ni får det mysigt i stugan! Och att det går bra att jobba.

    Kram

    2008-06-20 | 11:01:10
    Bloggadress: http://voxberg.blogg.se/
  • Kristina säger:

    Hejs, har en utmaning till Dig i min blogg =) Kramen

    2008-06-25 | 20:36:12

Kommentera inlägget här: