Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tråkigt

Kategori: 2008



Ja jag har tråkigt som bara den!

Imorse försov vi oss nästan.
Tur att svärfar ringde och väckte oss så att vi hann.
Danne är ledig idag för han trodde det var avslutning på dagen idag men vi ahr det ju på kvällen.
Men nu har han åkt till Ånge för att kolla in ett jobb som han ska göra i helgen!

Klara och jag var till stan igår och köpte examenskläder åt klara och skor
och hon bestämde sig för en tunika och ett par taights och skor med stjärnor på.
Bilder kommer väl längre fram..
Och så bidde det en sommar hatt åt Johanna
när jag får slantar ska jag ti stan för lillan behöver lite mera kläder och ett par skor.
fast hon har ju så små fötter så det är svårt att hitta tycker jag!

Nä nu ska jag ta å diska lite medans lillan sover



Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: