Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

En fånig lista...

Kategori: Onödigt vetande!

Fullständigt namn:
 Bodil Elisabet Marianne Persson

Född:
19 Juli 1982

Stjärntecken:
Kräfta

Vart är du född:
 Sundsvalls sjukhus

Bor nu :
Viskan (stöde)

Familj:
Ja, Sambo med Daniel, 2 döttrar 1 änglason 2 katter och x antal damråttor

Arbetar som:
Vårbiträde på ett serviceboende

Älskar:
Min familj och mina vänner

Hatar:
Orättvisor, Falska människor, påflugna människor...

Skostorlek:
 38/39

Hur lång är du:
165cm

Vem pratade du med i telefon sist:
Danne i mobilen Mamma i hemtelefon

Favoritdryck:
Vatten

Favoritsport:
Jag tittar gärna på skidåkning och hockey men utövar tyvärr ingen mer än prommisar

ögonfärg:
 Blå

Viktigaste personerna i MITT liv:
Min sambo, mina döttrar och min mamma( vad vore det utan dem)

favoritmånad:
Juli, augusti

Favoritdag:
helgdagarna

Favorithobby:
har folk sånna?

Om du vore en färg vilken skulle det vara:
Blå  som havet eller röd som kärleken....

Sommar eller vinter:
Sommar såklart

Kramar eller kyssar:
 Pussar å mys:-)

Spara eller slösa:
Slösa:-( men försöker att lära mej å sambon att spara

Choklad eller vanilj:
choklad

Favoritgodis:
 Bilar eller choklad

Favoritspel:
Kortspel gärna 500 eller fia med knuff

Drömmer du:
Oja ofta

Finns det Änglar??:
Ja, Jag har hållit en i min famn....


Tror du på det övernaturliga?: 
Ja å jag har sett saker.....

Skulle du kalla dej lycklig?
Ja det skulle jag!!












 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hallå! Lite väl länge sen vi spelade 500 nu tycker jag....jag som fick en ny kortlek och allt :) kram

    2008-03-10 | 21:53:09
  • Madde säger:

    hej "du där uppe" :-) jag snor denna lista av dej jag... :-D ha en fin dag så ses vi (kanske)
    Kram

    2008-03-11 | 11:57:18
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se
  • Bodil säger:

    Elin: Visst är det länge sen vi spelade femhundra och jag saknar faktiskt det fast jag bara förlorar... men vi brukar ha sååå kul ändå! Vi hinner nog slita ut din kortlek också ska du se..
    Kramiz

    2008-03-11 | 23:09:19

Kommentera inlägget här: