Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Förkyld...

Kategori: 2008

Så är vi förkylda igen... tänk att det faan aldrig ska gå över!
 Lillan å ja har bara myst hela fm i sängen så skönt att bara få mysa
siter här med världens jävla huvudvärk har haft den ett par dagar nu bläää
Lillan blev snorig i förrgår och jag igår men ändå kändes det bättre igår än i dag
men kanske spelar detta jävla skitväder in??
Det snöar rätt vad det är sen regnar det hur mycket som helst
och vi kan inte vara ute och det tycker jag är tråkigt!

Igår var det öppethus dagen på skolan åt Klara och det var roligt att
se vad de pysslar med på skolan jag har inte varit så flitig besökare på skolan på sistone
så detta var kul, sen får man ju en chans att träffa andra föräldrar också!
Vi drog lite lotter och faktiskt vann vi en väckarklocka och det va bra när vi alla har börjat
sova länge på morgonen! 
 

Igår fyllde min lillasyster PAULINA 13 år
och jag har inte glömt dej vännen
tänkte firar dej när vi kommer ner över påsken och det är ju faktiskt nästa vecka!
Men här kommer ett GRATTIS en dag sent..!

Igår var det även 6 år sedan jag fick mitt körkort
tänk vad tiden går va?
känns ju nästan som igår!


Nä nu ska jag glo på tv:n lite och äta nått gott
det får man göra när man är snuvig!
Synd om mej va
som bara nyser och snorar...!

 image208

Kramizar

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Hejsan, fy det är inte kul & va sjuk, krya på dig. Kramis.

    2008-03-13 | 13:59:14
  • Lisa säger:

    Skickar krya-på-dig-kramar!!!

    2008-03-14 | 15:05:05

Kommentera inlägget här: