Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Mästerfotografen...

Kategori: 2008

image218
 HOS

image219

Idag har jag och Johanna inget  planerat alls vilket är såå
himla skönt!
Klara har gått till bussen och här sitter jag i morgonrocken och har tittat på
The Block på 3:an

Johanna sover ännu hon somnade tio i går kväll  i vagnen och sov i den i fyra timmar sen kom hon till min säng och fortsatte och sov och sover som sagt ännu!
Hon är ju bara bäst min lilla...söt som socker och snäll som ett lamm
jaja så lät det inte natten till igår men alla har ju bra och dåliga nätter och vem
vet vad som rör sig inne i huvudet när man är 4,5 månad!
Mycket som ska bearbets....

igår kväll när jag va i tvätteriet va de ensamma lite Klara å Johanna och då
kom mästerfotografen Klara fram
image220
En sötnos med hörlurar!!

Nä nu ska jag ta å tvätta av mej innan Johanna vaknar!

image221

Kommentarer

  • Madde säger:

    ja blev jättefint, hörde att du hade dammsugit! Jag viker i hop dina kläder jag och lägger dem i en fin liten hög (annat än vad jag gör med mina) haha

    2008-03-17 | 10:42:25
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se
  • Madde säger:

    Jo söt bild på Johanna föresten

    2008-03-17 | 10:43:46
    Bloggadress: http://madelin82.blogg.se

Kommentera inlägget här: