Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

idag var det dop

Kategori: 2008



                          

Ídag hade vi DOP för lilla Johanna och inbjudna var ca 50 personer och som vanligt kan ju inte allt gå helt rätt till vi började med att kantorn faktiskt tog fel på TORPS och TORPSHAMMARS kyrka men det är ju lätt hänt så hon kom in springande med andan i halsen sen röck Johanna loss rosen som satt för högt på dopklänningen men va skjutton vi har en ros iaf. Johanna som älskar vatten plaskade glatt i dopfunten och Eva (prästen) blev lite badad hon med. Men annars så var det en trevlig dag ska försöka snika åt mej lite mera kort från alla som fotade de kan ju mejlas till mej. Christina Westrup jag såg att ni knäppte på tårtorna skicka de gärna till mej. TACK!

Sen vill jag TACKA alla som kom och gjorde Johannas dop så härligt och mysigt och TACK för alla fina presenter som lill dockan fick.

Jag tror att det var växtvatten i dopfunten idag för nu kan lillan helt hux flux ha gåstolen på ett hack till vilket inte gick föär nån dag sedan... konstigt!




Nu komme rnågra bilder från den gågna veckan då min pappa och lillasyster paulina varit här hos oss vilket har varit så trevligt så det har varit både majbras besök raketuppskjutningar grillning och massor av studdsande på studsmattan å ja flickorna han med ett besök på boda borg också då jag var på begravning i går.
                        

                                                                                                   


Sen har ju Johanna varit och tjusa med Emil i veckan här och jag kunde inte låta bli så här kommer det några mysiga bilder:


                                                                                                      Jaja alla gånger är de inte så speciellt snälla med varandra men de hinner puckla på varann många gånger framöver skulle jag tro...

men nu  har vi skrivit nog mycket så nu ska lillan få äta på tissen!!

KRAMIZAR FRÅN MEJ

PS "plastis" kakor kommer imorrn med pappa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: