Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

så var det fredag igen

Kategori: 2008



Igår skrev jag ingenting hade licksom fullt upp ändå!
Va till Sara och lille Victor som har blivi så stor nu...
(Victor är född dagen efter Ville så tankarna går ofta dit när jag ser Saras lille pojk)
Vi tog en liten prommenad till jobbet och åt en god lunch där och Jens lunchade med oss (dannes kusin) men det var så trevligt sen när vi kom hem till Sara så satt vi inne i hennes nya fina kök och bara pratade skit

Nu idag har vi inte så mycket inplanerat jag håller på att tvätta och lillan springer runt i gåstolen som vanligt Johanna har under den gångna veckan lär sig att sätta sig upp från liggande till sittande vilket magmuskler hon måtte ha min lilla tös annars tycker jag att det går för fort man hinner ju inte med i hennes svängar och tempo
och nu sitter hon i badbaljan själv också, och den försökte hon kliva ur i början på veckan här
 jo man får verkligen vara på sin vakt med denna lilla fröken fräken...
Men det är ju så kul också men ska det fortsätta så här går hon väl snart haha
fast det hoppas jag dröjjer iaf till hösten



Lillan har lärt sig att dricka ur sugrör så nu vill hon ha festis hela hela tiden men det är ju tur att den finns med mindre socker också så den passar lilla fröken min.

Nä nu ska vi ner en sväng till källaren och byta i maskinerna
så kanske vi hörs nått mera under denna dag...

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: