Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Solen

Kategori: 2008

ja den tittar fram emellanåt och det är ganska skönt .
Idag blåser det IGEN typiskt
Idag har jag tvättdag som så många andra dagar på veckan
precis som alla andra
inge konstigt med det!
Johanna somnade inne på fm efter en mysig dusch med mej
hon är som Klara älskar vatten.
Brist på ideér så åkte vi ner till stöde på affärn för att handla det som saknas till
flygande Jakob och passade på att hälsa på mina kära
arbetskamrater ja Katrin jobbade så vi lunchade inne på lokalen idag
trevligt värre.
Men miccron såg väl inte så trevlig ut så den städade jag ur lite snabbt bara så där hoppas
att den kan hålla sig så ett tag iaf.
Sen blev Johanna trött och jag hann bara sätta henne i bilen
så sov hon min lilla docka
och nu sover hon vidare ute i vagnen
där blåser det iaf inte.

Skickar en stor KRAM till Maria L idag
hoppas allt gick bra...

Nä nu ska jag skynda mej och grejja innan lillan slår upp de där vackra blå ögonen igen.

KRAMIZAR






"Till de som är sura på mej och min sambo vet jag tyvärr inte vad ni har att vara sura över"
(men det är ju upp till er)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack för den kramen. Jo det gick riktigt bra om man kan säja så.

    Så ni har dragit till stugan, jag åker på måndag till min. I sommar måste vi träffas när vi är där.

    Kram på dig.

    2008-05-09 | 23:27:35
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: