Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Tröttis

Kategori: 2008

Har jag varit idag
Johanna har sovit oroligt hela natten och hållit mamma vaken
och inte blev det bättre av att Danne busade med henne då han klev upp före
sex i morse då kunde han ha fått med sig ungen...

Men efter gröt och att klara gått till bussen somnade vi
och sov till tio men jag skulle lätt ha kunna sovit några timmar till.

Lillan var gnällig så vi gick ut och pratade med Glenn
och sen tog vi en mindre prommenad
ända till Ylva och rasmus
orkade inge mera idag.

Till middag blev det PIZZA och fatta vad gott det va
det va längesen kan jag säga
MUMSIGT!

Nu har Johanna och Klara somnat och min sambo är fortfarande på jobbet
han tjänar kosing åt mej han...hihi
imorrn ska han iväg å jobba på annan ort och kommer inte hem förrän
på fredag.
Men det är ju bara att gilla läget va??

Nä nu ska jag glo på dumburken
(om det finns nått att se förståss)


från




Kommentarer


Kommentera inlägget här: