Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Åsså va det torsdag

Kategori: 2008



Jag är nog ganska trött
steg upp halv sex
behövde surra med Danne lite och sen ta en dusch medans
flickorna sover.

Vår säng har varit trång i natt kan jag säga
lillan har legat på tvären på min sida så jag myste ihop mej med sambon
på hans sida och det var bara det att lillan följde efter i sömnen
men om jag höll henne i handen satnnade hon en bit ifrån.
Men hon sover som en stock iaf
och det är ju bra! :-)

På em dagarna har hon börjat somna i min famn och jag tycker det är så mysigt
att hon ligger där så jag somnar ofta också en stund...
mmmmm

Igår kväll snöade det ute. Nice!
Men nu till morron var det 10 minus grader
burrr
tur att inte jag skulle starta nån bil och gå ut! :-)

Nu ska jag väcka Klara så hon hinner göra det hon ska innan hon ska till bussen!

Kramizar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Lite ovant när det vart så kallt men man vänjer sig snart.

    Kram

    2008-11-20 | 07:53:07
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: