Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Det är riktigt vår väder idag

Kategori: 2008

solen skiner från en blå himmel och det är härligt
man skulle kunna tro att det vore en dag i april!

Johanna tog riktig sovmorgon idag till 08,30 då hade lill hjärtat sovit 12,5 timme det är kanske jobbigt att vara liten. Många  intryck och mycket spring i benen.

Idag gör vi ingenting jag är förkyld och har fortfarande en sån där slemhosta
bläää
men jag är hellre 100 gånger förkyld än att lillan behöver vara det!
men hon är lite snorig men inte så det stör speciellt.

Vi var ner på jobbet en sväng och jag gjorde mej skuldfri
vi ska ju på Wallmans i slutet på november och lika bra att betala undan nu så är det gjort!
Skönt!
Pratade med lite kamrater det är ganska så skönt att komma dit och surra lite ibland
men nu ska jag ju jobba till helgen och på torsdag ska jag på utbildning i stan och då ska Danne vara hemma och ta hand om lillan och fixa middag OCH skjutsa Klara på träning...
utmaning åt honom va??

Nu ligger lillan ute i vagnen och myser hon tvär slocknade i bilen
hon hade inte så mycket kläder på sig men det är ju tur att det finns härligt goa och varma filtar att dra över henne!
Inte hann vi äta lunch heller men lillan åt ju gröt vid tio så hon kanske klarar sig ett tag till...
(annnars vaknar hon väl)

Nä nu ska jag glo på tv:n
och hosta lite

Kramiz



Kommentarer

  • Katrin säger:

    Okej, ja jag är ledig så tänkte vi kanske skulle träffas lite. Men vi kan ju höras lite närmare. Kram

    2008-11-04 | 21:23:54
  • Katrin säger:

    Haha ja minnet är kort men bra ibland hade redan glömt det:). Kram

    2008-11-04 | 23:14:03
  • Maria säger:

    Fy för att vara förkyld.

    krya på dig.

    Kram

    2008-11-05 | 03:42:53
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: