Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

*~*~*~*

Kategori: 2008

Idag har jag varit lat känns det som
men man måste väl få vara det också eller??

Katrin (johannas gudmor) kom och hälsade på hon hade Vito(hunden) med sigoch vi gick på en prommenad på 1,5 timme det var sååå skönt att vara ute i friska luften och att solen är framme känns ju extra skönt.
Men det känns ju inte som om det skulle vara 7 november idag heller snarare 7 april...
Johanna den lilla filuren sov INTE nånting hon är fortfarande vaken
men nu börjar hon gå på godis jakt så kanske det är tröttheten som smyger sig på??

Klara var ute och lekte med Vito och kastade boll så nu är de trötta båda två!!
Han var ganska nöjd med att få åka hem tror jag.
hihi

Ja mer hade jag inte att skriva tror jag iaf inte för stunden!!

Kramizar


Jag vet att barnen ser glada ut på alla bilder
man vill ju inte lägga ut de sura...

Kram igen

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja det är inte dumt med en lång promenad själv vart det en kortare, ska på spinning i kväll.

    Ha en trevlig kväll nu.

    2008-11-07 | 16:21:47
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: