Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Fortfarande onsdag...

Kategori: 2008

....Denna dagen har varit lång känns det som
men nu snart är den äntligen slut!!!

Va till stan och hämtade Danne då det helt plötsligt var brist på bilar och hans står på verkstan
så vad gör man inte??
Imorrn ska han ha min då han inte får igen sin ännu
kanske på fredag...
Jag ska på utbildning imorrn och mutade Katrin att hämta mej och lillan
mot lunch!!
Danne ska ha lillan på em imorrn så hon får hänga med till stan en sväng
Det var smidigast så...

Så på fredag har jag ev ingen bil heller men två i stan..
så det kan gå!!
hihi

nu ska jag gå och lägga mej brevis lill trollet mitt
och så har jag skrivit Dannes bra att ha lapp till imorrn
jag är snäll jag!!

Nattis

Och TACK till er alla som tittat in här i dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: