Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~ jag är dööö trött

Kategori: 2008

och skulle inte vilja nått annat just nu ärn att sova
men tror NI att lilla fröken har lust att sova nu
nä inte det!
Hon somnade vid 20 och jag var så nöjd 21 vaknade fislisan igen och då var det bara lek typiskt när jag ville se city akuten men pappsen fick rycka in men då bidde det bara mera lek.
suck!
Så nu är det full fart på henne..
Men jag tror att jag ska göra liite mera välling och se om det duger i min finsmakare och hoppas att hon får lust att sova igen.

Pappsen har somnat på soffan 
det var ju inte så oväntat direkt 
och lillan klättrar bokstavligen på tapeterna!

Nattis med er

ps TACK alla nya läsare som gör sig till känna.



 

Kommentarer

  • nikita säger:

    haha det är sååå typiskt karlar att somna på soffan =)

    2008-11-25 | 08:34:51
    Bloggadress: http://nikital.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Karlar =)

    2008-11-25 | 08:42:39

Kommentera inlägget här: