Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Mitt i veckan

Kategori: 2008

Det är idag det!
Hubbe (kissen) bestämmde att Johanna skulle vakna kl sju imorse
själv gick han och la sig...
På fm var vi till Putte och lekte och efter lunch var vi på en härlig prommenad det var verkligen skönt och båda barnen sov gott i sina vagnar så vi kunde surra på...
De är så medvetna nu om varandra annat var det ju för ett år sedan..hihi
När barnen vaknat och lekt ännu en stund så var klockan nästan fyra hela dagen hade gått jätte fort tänk vad sällskap kan göra!!

När jag kom hem var det dags att röja det jag lämnat i morse men jag tycker att allt går lättare på em på nått konstigt vis!

Nu är min sambo på väg hem från umeå
jag har även denna vecka varit gräsänka...hihi
men det går ju bra skönt att ibland får ha tv:n för sig själv och se på det man vill!!

Imorrn är det utb, som gäller skönt att få komma ut lite.
Nu ska jag ta lillan ur duschen för nu är nog Klaras tålamod slut.

Kramiz


Kommentarer


Kommentera inlägget här: