Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

**vi har

Kategori: 2008

Jobbiga nätter på detta stället...
Johanna somnade framför datorn i min famn klockan 18 igår och sov så gott
halv åtta for jag på affärn
och när jag kom hem 15 minuter senare var lillan vaken och lessen då hade de ljuvliga små fyrfotingarna börjat slåss i hennes säng svårt att sova då va??
nästa sväng somnade hon inte förrän halv tolv och sover så oroligt snurrar och kastar sig runt så imorse försov vi oss Danne vaknade 07,15 skit tänkte jag idag får jag skjutsa Klara men icke för första gången satt Klara vid frukostbordet och åt smörgås och var klädd
lillgumman min!!
så hon hann ju med bussen..

Lillan sov ända till tio medans jag varit uppe och stökat
jag försökte plocka undan men snart ser det lika ut igen...
Tacksamt!

Men vi ska ut på byn en sväng snart har lite ärenden att göra!
Sen ska vi väl vara ute och njuta av solen också.

Hade tänkt tvätta lite undra om det är ledigt??

Till sist


ÄLSKLING!!
På 27 års dagen!

Middag idag är det födelsedagsbarnet som önskat:
Pärer och kalvsylta

Kramiz

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Ja, grattis till Älsklingen från oss i Rombäck med =)

    Kram

    2008-11-12 | 13:45:02
  • Maria säger:

    Hemskt att försova sig.

    Kram

    2008-11-12 | 18:28:09
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Katrin säger:

    Hoppas ni haft en bra dag. Kramiz.

    2008-11-12 | 19:55:36

Kommentera inlägget här: