Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Idag var det

Kategori: 2008

väldigt dimmigt och disigt!!
Men ganska så okey ändå!

Johanna och jag tog en mys morgon som vanligt och sen i väg för att handla lite bra att ha saker till middan och i väg till boda kapell där strosade vi omkring lite innan Marie kom.
Jag var lite orolig på vad dagen skulle erbjuda men det ordnade sig galant och det var trevligt också.
13 väldigt livliga barn kom idag så nog var det full snurr
också lillan som klättrade överallt provade alla trappor...
suck!
men jag var ganska så nöjd när vi fick åka hem halv fem.

Johanna somnade i vagnen innan vi for hem och halv åtta hade hon ännu inte velat vakna så jag kände mej tvungen att väcka henne annars skulle kvällen bli alldeles knäpp.
Men nu är hon väldigt trött så nu blir det sängen efter singing Bee.

Hörs en annan dag
nu ska jag mysa på min förkylda sängkamrat.

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: