Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Igår kväll var

Kategori: 2008

Både gubben och Johanna billiga ja Klara också en sväng!!

Det började med att Klara klippte sönder sin fina jacka för att någon fällt en kommentar om att det stod "PUNK" på den så hon klippte bort det i stället för att fråga hur man tar bort det så nu var ena sidan hålig och ful. Då blev jag riktigt arg för jackan var fan inte billig....... bara sätta sig och sprätta bort på andra sidan också men det gick ju bra.

Danne kom hem efter sju åt mat som stod färdig, plockade inte undan. Men gjorde matlåda alldeles själv sen är han uppe till åtta kanske då den j---la karl lägger sig att sova jag tycker han kan sova ner Johanna också och lägger henne där klockan nio och hon somnar men vaknar en timma senare och Danne hör henne inte fast han låg bara ngr cm från henne.....!!! Då rämer jag i och undra om han kan hjälpa till?? Jag hade tvättstugan och ville få den klar nån gång. Sen bara gråter Johanna hur än jag gör att Danne blir irriterad på mej för att jag blev irriterad på dem. Men efter lite tjurigheter på var sida får jag lillan att somna vid halv tolv igen sen vaknar jag vid två av att Johanna går i vår säng då går hon till sin säng och hämtar sitt gosedjur sen kommer hon och lägger sig brevid mej igen och somnar om med nallen i famnen.

Jag brukar aldrig få vredesutbrott på lillan ej på gubben heller längre och på Klara är det nästan aldrig men i går blev det på alla.. Hoppas att kvällen i kväll blir trevligare ska faktiskt köpa hem nått gott och hoppas att gubben är vaken längre ikväll!

Idag ska jag och lillan och "jobba" på boda kapell mellan 12 0ch 16.30 och jag hoppas att det går bra!!

nä nu är det slut gnällt för denna gången (men det kommer fler gånger )
hihi

Nu gröt till lunch åt Lillan.

Kramiz

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Ibland har man sådana dagar, hoppas ni får trevligt ikväll, kram.

    2008-10-10 | 14:07:12
  • Sofie säger:

    Visst är det tråkigt när karln lägger sig tidigt?? Fast jag förstår att M är trött eftersom han far typ halv 6 på morgonen! :)Men ändå :p

    2008-10-10 | 17:55:04
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • Jessica säger:

    misstänker att det är sånna leksaker jag tänkte på till linus också! ja jag hoppas jag hittar de, annars får jag väl tvinga fredrik till en tripp till gävle för att köpa nåt sånt!! :D

    jag kan tala om att min karl är likadan som danne, somnar tidigt och hör inte hur lilleman vrålar bredvid honom! måste vara ett killsyndrom det där :D

    2008-10-10 | 21:11:18
    Bloggadress: http://lammet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: