Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag hade främmande i natt...

Kategori: 2008


Av en liten ängel!!
Jag såg han tyvärr inte men jag kände att han var här.
Han finns här hos mej!
Till er som inte tror på att de går igen kan lika bra sluta läsa här!!!

Jag satt vid datorn och njöt av att de andra hade somnat klockan hade passerat tolv och det knäppte så konstigt i min dator den var sig inte likt!
Barnvagnen började röra sig och täcket lyftes upp den lilla kon vi har i vagnen började dingla och allt började få liv först blev jag rädd men jag visste vem det var....
Jag har inte glömt älskling!
Jag vet att det snart är din födelsedag...
Jag sov i natt med en massa drömmar du var åter här hos mej i min dröm men du var stor jo jag vet du fyller ju två. Så du kan ju inte vara bebis jämt.

Idag fortsatte nått konstigt Johanna satte sig och stirrade på väggen med Villes foton
och hon pratar mycket och fort
jag hade så gärna velat veta vad hon sa och om det var till Ville hon pratade med.

Så nu vet ni att vi har besök eller kanske inte besök pojken vår  har kommit hem igen!
 Kramizar





Det är det vackraste barnen som dör
de som ingen ondska berört
de som är mjukare än andra,
kärleksfullare.
Det är de vackraste barnen som dör
läggs i jord istället för armar
och ljuset från just deras ögon
slocknar.
Det är de vackraste barnen som dör
medan hjärtan gråter
förbittrade, stela,
livsberövade.
Oförtjänta kom de
välsignade gick de,
de vackraste barnen som dör.





To a twinkle little angel

A memory is a moment
A second that will last forever
Of dreams of the days to come
And of the days that has gone by
Life itself is what we live
Making our memories
Of joy and happines
Of dreams that will come
In our way

Our memories are like the stars
Twinkling up above in the sky,
If you count them all you will
See how many memories you have
And how many memories that will
Come.

The numbers of our memories are
Uncountable
but you my little sweet precious angel,
the brightest of them all
like the northern star
the king of them all
you are the most precious
memory of them all
Until we meet again little angel
Cherish all the memories
Of us as we do
With the memories of you

Good night little precious angel









Kommentarer

  • Malin säger:

    Edvins bilar rör sej ibland oxå å ja vet att det är två busungar som leker med dom. ler

    2008-10-25 | 12:17:26
  • Lizzen säger:

    Jag TROR dig,helt klart att han finns hos er.KRAM

    2008-10-27 | 11:52:59

Kommentera inlägget här: