Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

~Just det ja RUBRIK???~

Kategori: 2008

Idag for vi ner till stan en sväng jag och flickorna!!
vi strosade mest omkring men handlade lite små plock också..

Jag träffade en "gammal" klasskompis på coop och det var så roligt att träffa henne och lille Linus (bebisen)
sen sågs vi en sväng till på barnenshus så två gånger på samma dag det du...

Klara fick nya skor och Johanna vantar.

Ikväll är lillan hopplös hon kör verkligen ett eget lopp ;-)
Hoppas hon blir jätte jätte trött så hon somnar snart för jag vill verkligen se city akuten
Danne är ute på jobb kommer väl hem innan fredag hoppas jag.
Hans chef är inte så duktig på att beräkna jobb så ett jobb som chefen säger tar två dagar brukar oftast bli fler... Så här planerar man verkligen va...
Det är svårt för mej att få jobba på veckorna även fast jag vill..;-)

Veckorna springer iväg och allt annat också jag är inte längre så där social som jag brukade vara utan vi är nästan bara hemma och grejjar men man kan tro att jag verkligen aldrig städar här för det är alltid stökigt hur gör ni andra som har så snyggt hemma??
Men idag får det vara såhär men imorrn ska det saneras....hihi

Jag har fortfarande kartonger i vardagsrummet vet inte var jag ska göra av med dem.. Har inget varmförråd utan bara ett ute och där kan jag inte förvara alla kläder man vill spara det blir ju mögligt på nolltid och nere i källaren vill jag inte heller så kanske det är dags att rensa ännu mera... suck!!
Men hur??

Var sak har ju sin tid eller hur??

Nä nu ska jag ta och göra välling åt Johanna innan allt namnam försvinner
hon är en riktig godis råtta.

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: