Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Idag kändes allt

Kategori: 2008

MOTIGT!!

Regnet har öst ner och det bättrar ju inte på humöret direkt
sen har det sett ut som en lumpbod här hemma
saker överallt!
Johanna drar fram hela tiden
 och min sambo är suveränt duktig på att dra fram
men det där med att ställa undan igen det misslyckades hans föräldrar med att lära honom....
Klara försöker att plocka unden men hallå bara 10 år
men mammas hjälpreda!

Visst jag är ingen perfektionist långt ifrån men jag vill ha det lite snyggt iaf.
¨så gott det går iaf när man har ett monster inom väggarna
Men nu har jag plockat undan till
80% så nu börjar man att se ett ljus i det hela.
Men lillan har redan rivit ur lådor och skåp i köket....
haha

Skulle få lite sällskap sen och det är bara roligt det är inte så ofta nån kommer
och hälsar på mej.
Och nu har jag varit väldigt dålig på att hälsa på andra själar ett tag.
kanske lusten återkommer med det också.

Nu kommer solen iaf!

kramizar

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Hejsan, det blev det du föreslog & en blomma. Kram

    2008-09-03 | 17:09:46
  • Katrin säger:

    Ja det blir säkert bra måste bara pricka in en kväll.

    2008-09-03 | 19:59:57

Kommentera inlägget här: