Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Nu har det stått stilla

Kategori: 2008

här i bloggandet några dagar och jag vet inte vad jag ska skriva heller
jag jobbade i helgen både lördag och söndag hela dagar vilket jag inte har gjort på ett helt år och lite till men det gick ju bra men jag hade verkligen ont i benen på söndags kvällen.
Hemma såg det ut som ett BOMB nedslag som det alltid gör när Pappa varit hemma med flickorna så det var bara att röja upp.... igen!!

På lördagskvällen var det ju lyskväll längs ljungan och när jag slutat jobba på kvällen var vi runt och tittade lite hade trott att det skulle vara mera men men Viskans bron var ju finast som vanligt!!

Igår var det strålande väder hela dagen och vi (johanna och jag) myste ute på gräsmattan på en filt.
Ja hon hann ju välta grillen över sig och göra en massa annat kul!
Vi tvätttade hela dagen och plockade ihop hemma här

Så idag när regnet bara öser ner kanske det är dags att vika ihop lite ren tvätt
Johanna har somnat och sover gottt i vagnen INNE idag.
Fast nu vaknade hon lill vännen!

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mera
så vi hörs nått senare
kanske!!

Kramiz

Kommentarer

  • Christina säger:

    Men vilken söt bild på två söta flickor!! =)

    2008-09-02 | 15:25:23
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: