Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Rubrik???????

Kategori: 2008

Idag städar vi jag och Johanna
hon drar på och jag plockar undan
jag dammsuger hon drar ur sladden hela tiden
samarbete va??

Men det börjar se ut som ett hem nu och inte en soptipp
köket har jag faktiskt hittat igen under min sambos alla baksaker
som stod kvar sen igår...

jaja han bakar gott iaf!

Har tvättat några maskiner också
och gått en prommenad med Johanna så hon fick sova en stund.
ganska så skönt ute men INGEN sol!

sen är jag så himla förkyld det var en pina att jobba delad i går
och så är man så dum att man jobbar i kväll också...
blir kanske nån slant iaf!
Men imorrn ska jag kurera mej med att städa de andra rummen somn ej hanns idag.


Flickorna ska åka till mommen sen för Klara ska på öknerundan
och springa i kväll.
Andra gången av fyra.

Nä nu ska jag packa lillans väska och fundera på nån mat åt Klara
Lillan lever på gröt eller välling
går ej att få i nått annat idag.
mer än krokar och morötter och macker då.
Skrot ungen min!!

Kramiz

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Trist & va sjuk, hoppas du blir bättre snart. Kram.

    2008-09-15 | 16:11:13

Kommentera inlägget här: