Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Så är denna dagen snart slut

Kategori: 2008

och vad har jag åstadkommit???????
Jo INGENTING ALLS!

Johanna tog lång fm sovning idag strax över 4 timmar
nu ikväll har hon sovit en timme också
så snart kanske det är natten!

Var iaf och hämtade hem min mobil och surrade lite skit med kamraterna.

I morrn ska Katrin komma och hälsa på
vilket alltid är trevligt.


Johanna har en "LITEN" docka
likastor som henne själv
hihi
Men den är rolig att leka med
nästan som att ha en kompis här.

Här är det moped åkning som gäller!


Mammas myspropp!!

Min kamera börjar bli lite sliten tycker jag är inte helt nöjd med
bilderna den knäpper
MEN
man kan kanske önska en ny till jul???

Nu väntar jag på att min sambo ska komma hem
han jobbar över idag
det är lite tråkigt att inte har nån att prata VUXET med på kvällarna.
Men snart är han hemma.....

Nu ska vi titta på sjukhuset!!


Kramiz

Trollungarna mina!!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hej! =D Allt bara bra här..Hur är det med dig då, nuförtiden? Var ju ett tag sedan vi sågs nu.. Kram

    2008-09-16 | 21:47:46
    Bloggadress: http://jopa.blogg.se/
  • Jessica säger:

    hihi, jag måste bara säga en sak, linus är jätte lik johanna när de skrattar! jag såg det på bilden när klara lyfter johanna! De är verkligen lik varandra :D går inte att ta miste på att johanna och linus är släkt iaf :D

    2008-09-17 | 11:29:06
    Bloggadress: http://lammet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: