Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Visst är det konstigt

Kategori: 2008

att så många tittar in på min blogg men bara två gör en kommentar
Nu får ni rycka upp er alla läsare
och skriva nått nån gång!!!


Men iaf så skiner

idag och det är väldigt skönt ute!

sitter å väntar på lite besök av Kristina och Emil
tänkte ta en prommis i det fina vädret men Johanna orkade inte
vänta på prommenaden utan slocknade i vagnen för en stund sen men hon är ju ute
iaf där hon trivs bäst.

Jag har plockat ihop lite efter min familj
så nu får det duga för stunden.
Blir torka golv i kväll/natt när alla andra sover!
lugnast det!

Nä nu ska jag läsa tidningen
och borsta kalufsen det kan ju behövas
så ingen kör i diket när de ser mej på byn idag...
hihi

Kramiz



Kommentarer

  • Maria säger:

    Härligt väder i dag. Vart i skogen ett par timmar, plockade faktist lite lingon åt A-L. Ska inte bli nån vanna. Skönast att slå sig ner & dricka kaffe.

    Tjing

    2008-09-04 | 15:59:56
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Katrin säger:

    Ja kom du & fika,kram.=)

    2008-09-04 | 18:10:51
  • Pappa säger:

    Hejsan. det är roligt att läsa din blogg

    2008-09-04 | 19:59:11
  • Anna säger:

    Jag läser messt varje dag. Men är lite lat med kommentarer. Men det är ju kul att få. =) Hoppas allt är bra med er!

    Kram

    2008-09-04 | 20:57:59
    Bloggadress: http://voxberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: