Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

6/4-09 BF

Kategori: 2009

idag men än har vi inte sett skymten av nån liten efterlängtad bebis!
Men som jag tidigare har sagt så kommer den säkert till påsk eller om 2 veckor!

Idag har jag vilat på fm Johanna är på dagis så det har varit lugnt och jag har kunnat mysa på soffan och läsa min bok och ha det bra. Efter lunch så gick jag ut och gick och redan efter några hundra meter började jag ångra mej mina högra höft sitter nog löst känns som om den skaver invärtes. Och min ryggvärk blev jätte ond! Men jag härdade ut och gick dessa två km eller vad det blir på ren jäkla tjurighet!
Men sen la jag mej åter på soffan för att jag avrit så duktig!

Nu har Klara kommit hem från skolan och nu ska jag åka och hämta Johanna och sen ska vi göra nån delikat middag tror det skulle bli nått med nudlar idag... hihi

Kramizar

//

Kommentarer

  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Åh är det idag vi har BF?

    Spännande... Hoppas att er bebis väljer att komma snart!

    Kramar

    2009-04-06 | 20:20:01
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • -Bakeba- säger:

    Åk till din BM och be henne göra en hinnsvepning...det brukar kunna få igång värkarbetet och bebis :-)

    Färdknäppen brukar också kunna funka MEN det krävs isf mer än en gång...och när man är höggravid är det kanske inte det man har störst lust till??!!??

    Annars det bästa tipset (men tråkigaste) vänta...



    Hoppas ni har bebis hos er snart :-)

    2009-04-06 | 23:25:27
    Bloggadress: http://bakeba-babblar.blogspot.com
  • Maria säger:

    Hoppas beben tröttnar på att ligga där inne snart. Men den är kanske lika tjurig som dig...fniss.

    Kram

    2009-04-07 | 10:23:12
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Jessica säger:

    bebis på g? (;

    Blir alltid lika nyfiken och sitter här och hoppas att det är dags så fort du inte har skrivit något!



    kram kram

    2009-04-07 | 15:39:39
    Bloggadress: http://lammet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: