Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

BF+2

Kategori: 2009



Idag har det varit fullt upp kan jag säga
så igentligen har vi inte tid men nån bebis just nu...


Johanna var på dagis till nio det var fotografering idag så ni kan tro att lillan var söt =)
Sen drog vi till matfors (jag och Danne) och handlade inför påskmiddagen vi har planerat på långfreda´n....hihi klockan tolv hämtade jag en mycket trött Johanna på dagis och hon somnade på stört i bilen kl 13 var vi i gympahallen i torpshammar för idag hade de öppet hus! Barnen är ju så duktiga att spela och sjunga!
Där blev vi ända till slutet sen var vi hungriga och kostade på med wonsanmat...
Har kämpat på å gått och stått hela dagen lång och vet inte varifrån mina krafter kom ikväll men jag städade hallen Danne satte ihop den nya skohyllan och mamma kom och hjälpte till med lite städning så nu är det väl hyfsat här men än är jag inte riktigt nöjd =)
Har kastat ut massor av kartonger som låg och skräpade här så nu ligger de i bilen och väntar ska  kasta dem imorrn bitte! Så nu är jag trött i både ben, rygg,mage, ja överallt!



Har fixat med Klaras påskutklädnad ochså så nu är den klar bilder kommer nog imorrn!


Idag fick jag så se sötaste lilla Anna
och hon var mycket mindre än Johannas docka, huvudet var så himla litet
Så visst längtar jag efter vår lill* älskling men den kommer nog!
Enda dagen denna vecka som jag typ inte har planerat in någon barnvakt är på fredag så vi får väl se vad som händer! =)



Nä nu ska jag ta och utfodra min familj med lite kvällsfika och så ska jag släcka min egen törst med lite blubb blubb som Johanna säger om läsk!



Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: