Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

En vacker dag är snart slut =)

Kategori: 2009

Idag har det varit alldeles underbart väder soligt och härligt =)
Nästan synd att sova inne en sån här dag men det var behövlig kan jag säga =)
Lilleman var orolig i magen hela fm men så lossnade "proppen" och sen sov han i nästan fyra timmar rakt av och jag sov ett par timmar också brevid!
Danne servade med god lunch idag mmm
Hämtade Johanna på dagis och sen fikade vi mellis här hemma ute på rastkallen hembakta bullar och saft. Det smakade sommar ska jag bara få tala om!
Klara och Vilma har varit ute och sålt majblommor i några dagar och har redan sålt för tusen kronor!!

Lilleman ja han har ju inte fått nått namn än...
känns som om vi blockerat oss på nått sätt och det är oerhört svårt md namn
jag hade ju hoppats att det skulle stå nått i pannan på honom när han kom ut men det var tyvärr tomt där!
Men det skulle ju vara trevligt med ett namn när man pratar med honom!
Jaja det kommer väl...

Ikväll tog det BARA 45 minuter att lägga Johanna så jag är stolt över det kanske tar det sig igen!
hoppas hoppas.

Idag fyller Johannas gudmor Katrin år så ett jätte stort GRATTIS till dig!

Vi kommer och firar nått under veckan!

Näe nu bli r det duschen sen ska vi mysa ner oss i sängen!

Kramizar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja såna dagar som i går vill vi ha hela tiden.

    Skönt att proppen losnat.

    Ja du har fullt upp hör jag.

    Kram

    2009-04-24 | 08:23:10
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: