Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

För det första

Kategori: 2009

måste jag säga att jag tycker det är kul att så många läser min blogg!

Idag tog vi en härlig sovmorgon allihopa lillan sov mellan oss i vår säng på första gången på VÄLDIGT länge men så sov hon hela natten också! Och jag fick vakna utsövd och glad =)

Klara skulle fara till gerthy och pyssla så tolv kom Elin och hämtade henne
jag hade tvättat några maskiner på fm så jag danne och Johanna för till birsta en sväng och jag ahr knatat runt på ikea idag... och hittat lite bra att ha saker iaf och nu är min efterlängtade skohylla köpt den ska bara skruvas ihop och kanske måste hallen få sig ett ansiktslyft nu mot våren också!
Birsta city gick vi på också och det blev både fina boddisar från hm och vantar till Johanna var sugen på mera kläder åt lillan men Johanna var inte så medgörlig just då!
Sockar bidde det åt Klara men vi ska ta en dag bara vi så hon får välja sina kläder alldeles själv!

Jag har nu sovit ner Johanna och "bubbe" som hon säger (kissen) ligger brevid och sussar för fullt även i natt har jag chansat och lillan får sova i vår säng! Bara jag får sova så!

Mattias ringde nu ikväll och kommer hem över påsken och det ska bli kul att han kommer några dagar igen!

Jag har så jäkla ont i svanken ikväll vet inte vad det kan bero på gått mycket kanske jag vill ju inte hoppas alltför mycket på att bebben vill komma ut! Imorrn tror jag att jag ska pina mej att gå en liten prommenad kanske hjälper det kanske inte... Den som lever få se!
Har ni några bra huskurer??

Nu ska jag lägga mej på soffan och läsa några sidor till i min bok som är så himla spännande nu!

Många kramizar

//


Kommentarer


Kommentera inlägget här: