Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Främmande och härligt vårväder

Kategori: 2009

Idag när vi satt och åt frunch kom så Veronica och Amanda på besök
hur kul som helst att de tittade in fast att vi bor grannar så ses vi så himla sällan.
Men Amanda lekte med Johanna och sen gick vi ut i solen och dessa förbaskade vattenpölar men det har faktiskt torkat upp fint. Johanna älskar att vara ute och skulle lätt kunna vara ute dygnet runt när det är så här!
Malin och lilla Gry kom och gjorde oss sällskap också ,hon är för söt lilla Gry.
Hon är 4 månader nu tänk så fort tiden går!

Sen blev Johanna så super trött och somnade i vagnen när jag gick till postlådan!
Så nu sover hon ute!

Idag är vi på bf+ 8 och idag är första dagen som jag typ inte har en enda känning
känner mej nästan inte gravid alls utan väldigt lugn och samlad och pigg känner mej som om jag skulle kunna göra vad som helst idag. Bara höfterna som begränsar mej tyvärr =(
Lugnet före stormen kanske??
Jaja mitt vräkningsbrev till bebisen verkar ju inte ha funkat men på torsdag ska vi till BM igen så vi ger den några dagar till.


Näe nu ska jag gå ut i solen igen
städningen av vardagsrummet kan vänta en dag till! =)

Krmaizar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Låter som ni hade en härlig dag i vår värmen.

    Kram

    2009-04-15 | 07:35:56
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Eftersom du inte har bloggat idag så antar jag att du ligger på BB? :p

    2009-04-15 | 20:55:08
    Bloggadress: http://.fjongstock.com

Kommentera inlägget här: