Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Långfreda´n

Kategori: 2009



Inatt var Danne och Klara och hämtade Mattias i stan.
Så nu är det fullt hus igen!
Jag skulle bara läsa en liten stund till för boken var så himla bra och sen tyckte jag att jag hade känningar både i bäcken och ryggen och magen... men 01,15 var de hemma igen och min bok var ännu inte slut och inte känningarna heller men när så boken slutade så tog resten slut också... Typiskt!

Har i natt sovit oroligt och varit upp otaliga gånger...
är så less nu på denna mage som gör ont och värkar som är falska och min ständiga ryggvärk =(
Tänk om man kunde trolla då skulle jag trolla fram vår bebbe och göra mej "smal" igen!

Idag har vi planerat in en mysig påskmiddag men hur många vi blir det vet vi inte riktigt än men nio är iaf bokade men vi kan bli 17 personer ikväll! Och då är vi "BARA" familjen!
(dannes syskon med familjer)
Vi ska dock inte vara här hemma utan vi far ner till Linda
(då har vi nära till 7khuset också om det skulle behövas!)
Inte för att jag tror det men ändå!

Innan vi far till stan ska vi åka och tända ljus hos både Ville och hos Christer
våra tankar finns hos dem!
Och denna gång var det faktiskt Danne som ville tända på sin pappas grav =)

Nu håller jag på att tvätta för visst ska man tvätta i sista sekunden va??
jag skulle vilja duscha men just nu finns det säkert inget varmvatten kvar =(
sen har Mattias okuperat badrummet, först Klara sen Johanna och nu Mattis det är inte lätt med ett badrum kan jag säga!

Ska iaf byta på lillan nu för det luktar inte så gott här...

Ha en fortsatt bra långfredag!

Kramiz






Kommentarer

  • K säger:

    Glad Påsk till Er från Oss =)

    Och du ... knip ihop nu, för jag vill ha nåt fint på måndag ;-)

    Kramen /K

    2009-04-10 | 14:31:45
  • Anita säger:

    Gla påsk!!

    Lyssna inte på K, kläm fram den nu!!!



    Påskkramar!!!

    2009-04-10 | 14:37:57
  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Kikar in och vill önska er en riktigt glad påsk....

    Håller med Anita, lyssna INTE på K ;)

    Stor Kram

    2009-04-10 | 18:28:09
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Maria säger:

    Bebben kommer när den är redo för det tror jag...L

    Kramiz från mig & Kruse

    2009-04-11 | 15:09:47
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Anita säger:

    Undrar och undrar :-)

    Men, klart den kommer...den som väntar på nått gott.

    Ska tala om något du INTE vill höra nu, har gått över 10 dar med båda....;-) Som jag väntade på Johannes, alla sa ju att omföderskor inte går över tiden, gahhh vikket påhitt!!Föresten, Johannes är väl ett fint namn om det blir en pojk??!!:-) Johanna och Johannes ;-)



    Kram!!!

    2009-04-11 | 16:51:22
  • Bodil säger:

    Ja du Anita denna bebis (som är min absolut sista) är säkert väl värd att vänta på. Jag fick ju över 6 dagar med Johanna och den dagen är i morrn så nu ska jag ut och hoppa rep=) Johanna och Johannes är inte det lite väl närbesläktat?? Kram

    2009-04-11 | 18:26:52
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: