Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Petter på jobbet

Kategori: 2009

Idag har Petter och jag avrit och hälsat på hos mina tanter på jobbet!
och jag tyckte det var uppskattat =) Ingen kan ju motstå en söt bebis!
Lunchade med Katrin och det var lika trevligt som vanligt!

Var och inhandlade vackrapenseér
så nu ska Ville få vårfint han med!

Det har kommit göteborgsfrämmande på byn =)
Min pappa och lillasyster har kommit för att vara med oss några dagar.
Jätte kul tycker jag då vi inte ses så ofta!
Men de bor inte här denna gång de bor hos pappas farbror på andra sidan ljungan =)
Så det är gångavstånd =)

Flickorna är ute och leker i det underbara vädret
jag känner mej bara trött och vill vara inne en stund!

Vad händer hos er alla på sista april då??

vi ska väl besöka nån brasa men vet inte vart än!

Kramiz

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ingen brasa här vad jag vet än men jag brukar inte gå på dom. Blir nog hemma bara med Kruse & myser med honom. Min lilla prins.

    Jo jag hörde att du varit in på jobbet. Kan tro att dom blev tokig i Petter.

    Kramiz

    2009-04-29 | 23:22:54
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: