Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Välkommen april!

Kategori: 2009

Ja så har ÄNTLIGEN april månad kommit till oss
 månaden då vår efterlängtade lilla pyre ska komma ut!
Inte många dagar kvar nu har många sagt idag men för mej är det alldeles för många... hihi

Johanna sov dåligt inatt var vaken två timmar och sen var det nästan tji att få henne att vakna för att åka på dagis hon sover väldigt hårt då hon sover! Lik pappa tror jag!
Men iväg på dagis och hon verkar har haft roligt och älskar att leka med alla barnen de hade en pysselfm idag då det blåste så in i norden!

Själv så var jag till K och lille Putte
och fikade Tack så mycket!

När Klara kom hem efter skolan hämtade vi Johanna och drog upp till fränsta och hyrde slalomutrustning åt Klara för imorrn ska de på friluftsdag på getberget.
Men där hade de inga bra täckisar så då drog vi ner till stan och vi hittade ett par tunnare byxor typ överdragsbyxor och redan första paret satt bra, kanske lite stora i midjan men det går ju att dra åt bättre lite för stora än som de andra alldeles för små! och bra pris var det också! Ny hood tröja åt Danne som har blivit väldigt på hugget med nya kläder det tycker jag är jätte kul! Nya galonhandskar åt lillan och vantar åt Klara
sen avr vi och inhandlade nya stövlar åt lillan och jag kunde inte låte bli sötaste gympadojjorna snart är det väder för såna också!

Men jag handlade inget åt mej det ska jag göra när pyret har kommit ut och kroppen börjar få sin egna form... om den någonsin gör det igen då förståss! =)

Vi köpte med oss fika och for till faster Linda och Johanna myser lite väl våldsamt med kissungarna men de är ju bara så himla söta sen hade de fått 9 styckna (tror jag det var) hamsterbebisar. Jag har aldrig sett såna men de såg ut som väldigt små fågelungar alldeles nakna och fula!

Träffade Isa med "gubbe" och dotter i stan så himla kul ses vi snart igen??

Magen lever sitt egna liv nu ikväll och är hård om vart annat kraftiga sammandragningar och jag är väldigt kissis hela hela tiden jobbigt värre!
Men som sagt nu är april månad här och snart kommer vårt pyre!!
Längtar ....

Kramizar

Kommentarer

  • Anita säger:

    Men nu du!Nu är det inte långt kvar till du får

    snusa bebis, se till att klämma fram en pöjk nu då och jämna ut jämdställdheten hemma lite ;-)



    Kram!!!

    2009-04-02 | 09:53:27
    Bloggadress: http://akh71.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: