Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Helt otroligt

Kategori: Petter

Båda mina småttingar sover och klockan har precis slagit 20,00
Jag känner att jag varit duktig som kunde söva ner båda två på en gång!
Jag är ensam ikväll igen Danne är ute på jobb någonstans men vart kommer jag inte ihåg Klara är ute på mormor semester de har varit en liten tur till Åland, och Pappa/morfar är ute på byn och kollar runt!

Idag har vi inte gjort så mycket varit i lekparken och gungat
Petter gungade för första gången och han tyckte nog det var lite läskigt men ledsen blev han inte ledsen blev däremot Johanna eftersom Petter var tvungen att sitta i bebisgungan men hon är ju stor och kan gunga på storbarnens gunga numera!



Nu ikväll har jag försökt att leka med barnen och samtidigt försökt få titta iaf lite på friidrottsVM,
såg ju en del iaf!



PETTER
Mammas snygging!

  


Igår åt Petter potatis och majs för allra första gången och jag har då aldrig varit med om en unge som bara skriker efter mera första gången han smakar nått. Banan är en annan favorit Johanna kan inte äta en utan att han smackar.

Det går bara för fort häromdagen stod han i krypställning så snart bär det väl iväg.
Vi provade hoppgungan hos moster så nu måste vi kanske be att få tillbaka vår som vi lånat ut!
Gåstolen är på intågande men det tycker jag han är för liten för ännu.
Men jag vill inte att min bebis har så brottom
seg i starten men sen rasslar det bara till.


Nu ska jag ha en skön ensam kväll!

Kramizar
//B

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vilka jätte söta bilder! :) Kram

    2009-08-18 | 09:37:39
    Bloggadress: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
  • Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas säger:

    Oj vad duktig han är :)

    Alfred skulle halka ur gungan han, haha!

    Här äts det mesta också, men han föredrar söta pureer :)

    2009-08-18 | 09:45:54
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/
  • Cebastian säger:

    ler .. ja du har fina barn =) söta å goa =)

    2009-08-18 | 16:56:40

Kommentera inlägget här: