Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Petter 4 månader idag!

Kategori: Petter

Tiden bara flyger iväg...





Min älskade lille plutt har hunnit blivit 4 månader och firade dagen med att krypa några vinglande steg framåt! Älskade unge varför har du så bråttom?

Idag var Morfar och vi upp till Ånge, köpte några presenter till Klara som fyller 11 år imorrn!

Klara började skolan idag och trot eller ej idag fick hon sitt första busskort.
Under 2 års tid har vi själva betalat hennes bussresor till och från skolan men nu hade fröken fixat busskort. Tack! så nu sparar vi 1200 kronor om år. Det ska jag ta å lägga i en burk åt Klara.

När vi kom hem kom Malin och lilla söta Gry och lekte med oss
det var så roligt!
Javisst Lövan var ju hit på fm det var jätte roligt med sällsakap.

Till middag idag proppade vi i oss smarrigt god Mankanpizza mums!

Nu har jag och Petter kommit in efter en skön prommenad med Malin och Gry solen skiner och det var riktigt härligt!

Nu ska jag fortsätta se på friidrott sen ska jag göra marängtårta tills imorgon bitte!

Kramizar
//B

Kommentarer

  • Marie säger:

    Ni såg riktigt hurtiga ut när ni promenerade förbi. Själv har jag motionerat gräsklipparen i kväll. Ha en bra kväll. Kram Marie (Anton´s mamma)

    2009-08-19 | 21:47:11
  • Marie säger:

    Ni såg riktigt hurtiga ut när ni promenerade förbi. Själv har jag motionerat gräsklipparen i kväll. Ha en fortsatt mysig kväll. Kram Marie (Anton´s mamma)

    2009-08-19 | 21:48:50
  • Bodil säger:

    Marie: Vi pratade om att vi med småbarn i viskan kanske kan ta och träffas nån dag! Vore ju roligt att ses... Fundera och hör av dej till mej! Kramiz

    2009-08-19 | 21:50:43
    Bloggadress: http://trollmammas.blogg.se/
  • Marie säger:

    Ja det vore kul att träffas. Stanna gärna till när du promenerar förbi. Kram

    2009-08-20 | 09:49:12

Kommentera inlägget här: