Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

21/12

Kategori: 2009

och nu återstår det inte många dagar till julafton men jag har massor av göra =) Men jag brukar hinna med allt jag vill ha gjort i slutändan ändå.

Petter och Johanna somnade båda två hyfsat tidigt ikväll och dessutom utan grin skrik eller hoppande smärtfritt helt enkelt =)

Dagen idag har vi inte gjort så mycket på
sett på lite skidåkning på tv:n
lekt med barnen
Och städat undan ett bord och en gigantiskt stor hög med viktvätt

Så nu fick jag tillbaka några kvm av vårt vardagsrum/sovrum skönt säger jag bara

Igår satte vi upp julgranen efter att Petter somnat och jag tänkte:
Detta blir ju kul imorrn
men lillgubben var dit imorse kände på en lampa och tyckte den var varm och kröp därifrån sen har han inte ägnat den så mycket som en blick idag =)
Johanna hon har däremot plockat ner kulorna några gånger!

Jag har fått så SJUKT ont i ryggen
härligt nu inför jul och allt enda som är bra med det är att Danne får bära på våra små! hihi
Men jag blir lättretlig känner jag när jag har ont i ryggen men som vanligt biter jag ihop och hoppas att det inte blir värre.. kanske går det över snart =)


Näpp nu ska jag läsa lite innan det är dags att sova!

Kramizar

Kommentarer

  • Marie S säger:

    God jul kramar till er från oss.

    2009-12-22 | 08:36:12

Kommentera inlägget här: