Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

22/12

Kategori: Petter

Jaha så var det skit kallt igen -22 grader och jag hoppas bilen startar idag annars får jag snällt vänta tills gubben komma hem han är på obbet idag å tinar vatten på "lampan"!
Men jag hade önskat att han vore hemma vi har massor av saker att göra så imorrn när han är ledig blir det till att ha högt tempo och hoppas att barnen är ännu snällare än vanligt! =)

Strax innan elva igår kväll vill Petter ha den vanliga sista slurken välling och 20 minuter senare doftade hela lägenheten Petter-usch men pojken sov så gott med hela rumpan full i skit =)
Jag vände honom bytte på honom tvättade och han fick ny blöja allt medans han sov när jag var klar öppnade han ögonen sträckte sig efter nappen och vände på sig!
han är helt otrolig!
sen sov han tills åtta imorse!

Petter har hunnit sova på fm men blev lite sur när han upptäckte att han inte fick sova ute ytan inne i vagnen
Johanna struttar runt i jamisen än och Klara har inte ens funderat på att kliva upp...

Nu ligger småttingarna på golvet å bråttas
Johanna älskar att bråttas om det så är Petter eller de stackars kissarna det spelar ingen roll =)

Näpp nu ska jag vara lite social och dra Klara ur sängen =)

Kramiz

Kommentarer

  • Therese säger:

    Alfred vill också sova ute i vaghnen, men det går ju inte när det ska vara så himla kallt.



    Vi får hoppas att de somnar gott på kvällen när de fått träffa tomten, hihi ;)



    Kramen

    2009-12-22 | 22:50:01
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: