Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Sjukis Peppe

Kategori: Petter

Idag fick Petter sova inne för det har verkligen varit svinit kallt hela dagen =(
Men efter fm sovningen vaknade han med 40 graders feber
just en snygg kontrast mot -21 utan för dörren.

Han har verkligen inte varit sig själv på hela dagen han har velat sitta i min famn och mysa och har sovit i omgångar på min axel och gissa när han gjorde det sist??
Min Petter vill aldrig sitta stilla så nu är han djukis min lillbubbe =(

Nu ikväll låg han en timme på mej i soffan medans vi kollade på tv:n å vad härligt att veta att det verkligen går fortfarande!




Nu följer lite kort medans jag väntar på att Johanna ska somna hon vill verkligen inte men ikväll nu är det pappis som får ta det... annars får hon vara uppe för jag är trött efter att ha burit på min klump hela dagen!

 
Vårt egen designade pepparkaksborg!
Dessvärre åt Johanna upp godisarna och hästen =)
  
Mammas lillbubbe! <3

Världens sötaste och härligaste lilla sia! <3

 
Får syrran ha krona ska Peppe ha krona! hihi
Rättvist!!

 

Kramizar

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: