Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

4/2

Kategori: 2009

Jaha så sitter man här igen =) Alldeles för ofta enligt min mening! Men orkar inte göra nått annat nu... har idag jobbat till lunch men min dag började långt tidigare än så klockan fyra hostade lillan så mycket att hon vaknade och då var det slut på sovandet 4 timmar blev det inatt! Efter att hon fått välling nyblöja och varma kläder var klockan sex och hon somnade men jag skulle ju jobba.... suck!

På jobbet har det verkligen varit full rulle idag och det känns kan jag lova speciellt i höfterna.
Danne och Mattias är ju hemma denna vecka och har nu farit för att fixa med lite praktiska ting upp över... skönt för jag behöver få vara ensam en liten stund så nu ska jag njuta av min korta ensamhet och ta en varm dusch sen ska jag vila på soffan en kvart innan det är dags att hämta "Jullan".

Kramiz

Kommentarer

  • Maria säger:

    Bra att du njuter lite av din ensamhet...egentid kallar jag det för.

    Stackare som inte fick sova med nån ordning.

    Kram

    2009-02-04 | 14:36:45
    Bloggadress: http://lofgrens.blogg.se/
  • Katrin säger:

    Javisst kan jag fixa den åt dig:) Kram

    2009-02-04 | 16:40:47
  • K säger:

    Hehe fin å fin ... d e en tolkningsfråga ...

    Ska vi ses imorrn? Kan komma ner om du vill, annars kanske du tycker det är skönt att komma ifrån?

    Your wish is my command!

    Kram Å puss

    2009-02-04 | 17:27:54
  • Maria säger:

    Det är spännande att läsa din blogg, :) Kram påre <3

    2009-02-04 | 20:27:21
    Bloggadress: http://annamariaericajonsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: