Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

En dag närmare semester...

Kategori: 2009

Ja jag längtar faktiskt till semestern nu å jag längtar tills bebben är ute så jag kan börja vara en hel människa igen.. Som det känns nu så gör det ont här och ont där och magen är tung och allt är bara jobbigt och skit....  Jag vill inte gnälla men när kroppen inte orkar längre jag kliver upp från soffan men höfterna stannar kvar. Jag vill så himla mycket men kroppen säger hela tiden NEJ! Så nu jobbar jag denna vecka ut och sen ska jag ha semester hela mars och så hoppas jag att bebben fattar att den ska ut om några veckor... Idag är det faktiskt "BARA" 5 veckor kvar innan vårt BF datum och än har bebben inget namn.. förblir väl namnlös kanske!

Idag på jobbet gick det faktiskt riktigt bra fast visst känns det =( En av mina kolleger la en underbar kommentar som jag bara skrattar åt! :- Är du säker på att det bara är en inte två eller tre??
Så jag måste ha riktigt stor mage nu va?? Jag tänker inte lägga upp några bilder för jag fastnar ändå inte!....

Imorrn ska här ätas semlor och för första gången i mitt liv längtar jag efter en semla men kanske är det bebben som är sugen på en sån för jag har aldrig gillat mandelmassa men blåbär i grädden brukar jag ha och det är så gott =) Ska göra semlor i morrn så min familj kan smaska på dem när jag jobbar imorrn kväll!

Nu vill Klara ha fika och kanske jag med för min mage kurrar (fast det gör den väl jämnt)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: