Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

fy fabian

Kategori: 2009

vad kallt det bidde bara så där =(
Tänkte skjutsa Klara på innebandyträningen MEN då jag var ut och startade bilen var det  -23grader burrrr så efter moget övervägande med Klara så stannar vi hemma och myser istället. Jag mår ju inge bra i kroppen och sätta sig en kall bil (trots varmkörning) är ingen bra ide vill inte att min kropp också kärvar ihop =)

Så här blir det till att krypa in i duschen med Johanna och fika nått gott senare under kvällen! Mums!

Jag som trodde att det skulle bli varmare ute nu men IKKE sa nikke det verkar fan i mej bita sig fast!
Lider lite med min sambo som är i stan och tinar vatten åt firman och skulle montera upp nån skylt fast han sa att det inte var lika kallt i stan men nog kallt för att vara ute tur han klädde sig bra iaf!

Nä undra om man ska ta och duscha lite nu innan det är vem vet mest!

Kramizar



Detta hade inte varit fel i dagsläget =)


med detta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: