Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Jag skulle vilja ha ett badkar

Kategori: 2009

tänk vad skönt det hade varit att sjunka ner i ett riktigt hett bad nu.... mmmm men det är ju bara att drömma på...

Har så himla jobbiga sammandragningar ikväll och de gör riktigt ont kan liksom inte hitta nån vettig ställning att ligga elller sitta i ... suck! det länns som om bebben har ändrat sitt läge och trycker numera både uppåt och neråt undra hur stor den är igentligen? Ständigt kissnödig är jag också men det kommer inget ... konstigt va? Någon kramar min urinblåsa riktigt hårt! Jag är så himla trött måste väl snart ta och krypa ner mellan mina härliga lakan. Och hoppas att jag kan somna direkt har faktiskt tagit en alvedon för första gången under denna graviditet är faktiskt mäkta stolt över det! =)
Kanske är det full rulle på bebis för att jag känner mej lite smått orolig inför imorrn varför vet jag inte men ett slags obehag har dykt upp... tycker inte om begravningar men det brukar vara bra att få ett bra och fint avslut så att alla kan gå vidare med sina liv trots att det är tommare än vanligt!

Flickorna och kissarna sover så nu ska jag också krypa ner.

Kramizar till er alla!

Kommentarer

  • K säger:

    Hej gumman, tänker på er ...

    2009-02-20 | 14:17:35

Kommentera inlägget här: