Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Latar mej

Kategori: 2009

Idag har jag en latar dag... jag orkar helt enkelt inte göra nånting alls....

Johanna och jag tog en härlig varm dusch i lag och vi hann knappt få på oss kläder då faster Anna och Mattias kom hit och ville ha kaffe. Så där blev det lite fika och tok surr innan de for vidare för att grejja hos "farfar" idag igen.... Danne och Klara for också upp för att göra ett ryck och vem vet vad vi har för andra grejjer efter denna dagen!

Johanna och jag har lekt inne och myst och ätit kexchoklad... Inte så nyttigt men gott =)
Hade tänkt att vi skulle gå ut och leka lite men jag ville se klart på skidåkningen på tv först och precis när det var slut ja då kommer lillan och kryper upp i min famn och somnar så gott. Så nu sover hon i vår säng. Men än är ju inte dagen slut så nog hinner vi med att gå ut en stund annars var det ju inte hela världen.. hon får ju vara ute på dagis imorrn istället =)

Jag funderar nu på middag men vad ska man hitta på jag har tagit fram köttfärs men vad ska jag göra av den då köttbullar elller köttfärspaj?? Undra om faster stannar det får jag kolla!
Ska göra det så jag kan börja med maten snart =)

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: