Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Härligt

Kategori: 2009

lillan å jag gick och la oss i min säng 07,45  och sov ända till 11,15 så härligt! det var mysigt att få ligga och snusa på lillan mmmm

Solen skiner ute och det ser ut som en härlig dag men då jag kollade mäataren var det lite för kallt för mej idag. -12 burr  Men ska ta en liten tripp till stöde och jämta några paket som kommit.. men kommer inte ihåg riktigt vad jag beställt så det blir en surprise... Men det var ur ellos reakatalog iaf så gardiner kanske!

Måste bara byta gardiner i vardagsrummet sen vi drog upp den där äckliga markisen som hängt där och varit trasig blev det helt plötsligt massor av insyn från både järnvägen och viskansvägen så jag måste hänga upp några bättre gardiner än de smala panelisarna.... Jaja allt har sin tid!

Sen måste jag även till fränsta och inhandla en present till min vän som fyller 50 imorrn! Mer säger jag inte då hon läser detta! hihi

nä nu säger lillan mat och det är ju inte mej emot!

Puss och kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: