Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

ledsen liten =(

Kategori: 2009




Idag var det verkligen fel dag för min lilla prinsessa! Hon somnade aldrig i natt utan slog igen de blå vid halv ett... och imorse sov hon som en stock och åkte på dagis lagomt till lunch som jag tyckte var alldeles lagom för då han jag hem och duscha och klä mej innan jobbet kl 13. Lillan blev skitsur över att inte få vara ute på dagis det gick in då lillan kom! kvart i ett ringde dagisfröken och sa att Johanna gråtit sen jag for och inte ätit nått och heller inte sovit nått... Ville ingenting så jag skulle kolla på jobbet som tur var hade jag en lugn em så jag hämtade lillan kl två och så fick hon vara med mej på jobbet ända fram till halv fem det gick så bra så och inte ett spår av mer gråt fanns på hela em!

Johanna trivdes jätte bra av att få stå i stjärnljuset på mitt jobb men var mer intresserad av traktorn som skottade ute än några gamla tanter och gubbar =) När en tant bad mej hämta löständerna blev lillan fundersam och tittade på tanten länge och tittade i glaset hon tyckte nog att det var konstigt att ha tänderna i glas så där =) hihi




Klara var hemma från skolan idag då hennes mage var lite ond i morse och huvudet tungt. Hon har verkligen vilat idag när hon fick vara alldeles ensam hemma så nu ikväll då jag kom hem kändes det mycket bättre så imorrn blir det skola igen =)

Och så har  jag jobbat min tredje del av denna vecka skönt va! Sen är jag långledig fre,lör,sön,mån och kvällen tis! kan inte bli så mycket bättre va?

Nä nu blir det till att sussa lite för jag hade tänkt följa Johanna på dagis en sväng imorrn och leka lite ute... Men först måste jag nog hämta in dagisväskan från bilen med overall å allt för pappis hade inte kommit ihåg det som vanligt! hihi

Kommentarer

  • Therese säger:

    Vad skönt att du kan ha med henne på jobbet om det krisar till sig som det gjorde nu. Kan inte kännas bra att ha de kvar på dagis när de är så ledsna heller :(

    Minns att jag var livrädd för farfars löständer när jag var liten, de var superläskiga, haha!

    2009-01-28 | 10:53:39
    Bloggadress: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: