Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Trötter på besök...

Kategori: 2009

Johanna var på dagis idag alldeles själv eller jag åt lunch där med lillan och det kommer inte bli lätt med dagis och maten kan jag säga. Lillan äter väldigt dåligt nu ändå och imorse skulle de äta fil till frulle vilket lillan INTE äter så hon åt nästan ingen frukost tur hon hade ätit välling iaf! Till lunch var det potatis och biff och då var fröken så snäll och mosade potatisen så då åt hon inget då heller,,, Bara majs och grönsaker och en halv banan sen tur vi åkte hem efter lunch så hon fick äta nått.... lill gumman!

Hon hade sovit på dagis en timme på fm men ändå där vid ett somnade hon och sov i TVÅ timmar jag sov en timme jag med sen har jag varit trött och mosig hela dagen! Inte mår jag så där super i kroppen heller undra om jag håller på att bli sjuk =( 

Johanna somnade igen strax efter 20 ikväll så nu har jag duschat och ska nanna jag med och hoppas hon sover gott i sin säng hela natten.

Ett super tråkigt inlägg blev det här iaf!

Kramizar

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Hej, blev ingen träning idag dom stängde 14.30. Visst kan vi göra det till sommaren & simma med. Svårt med namn ska fundera lite på det. Kram.

    2009-01-20 | 18:06:40

Kommentera inlägget här: