Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

**********

Kategori: 2009

Idag har vi varit till stan för Klara har äntligen fått tagit bort gipset men inte kan hon gå heller hon som trodde hon skulle kunna slänga kryckorna och gå.. Men det kommer väl snart! Man måste ju ha tålamod!

Före sjukhuset så var vi till fotografen och plåtade babyfoton eller vad det kallas så jag tror att det kommer i tidningen till helgen! Det blev jätte fina kort men jag är lite ånger vilka kort jag beställde så jag måste nog in och beställa det jag blev kär i! Synd bara att korten ska vara så dyra Danne gnällde lite men jag vill verkligen ha vackra kort på mina barn och då måste det få kosta sörru!

Sen åkte han å köpte en lastbil ett pallställ och en crawfordport
ochså hade han gnällt på mina foton sörru då hade han skitit i det blå skåpet iaf!

När jag och barnen kommit hem så fortsatte jag min ommöblering som inte tycks vilja bli klar men nu är det ett rum klart (iaf ett tag)

Jag skulle vilja måla om i köket också men har inte riktigt ork för det just nu skulle vilja få det snyggt och så skulle jag vilja ha ett väggord som är så poppis nu men jag skulle vilja ha det handskrivet inte färdigtryckt så jag får nog fixa till ett!
Synd bara att vi har väv i köket det är så svårt att skriva på!

Barnen sover, Johanna sover i sitt rum i sin lilla söta säng
tänk så stor och duktig hon har blivit.
Mammas gojänta!
Petter vill absolut inte sova i spjälsängen han vill sova i vagnen =)
Igår upptäckte han hur kul man kan ha med en spegel han tokskrattade åt sig själv =)
Han skrattar på nätterna också då han sover jag har vaknat ett antal gånger av att lillgubben ligger å skrattar då måste man ju bara skratta själv ;-)

Petter älskar att ligga på golvet och titta på tv:n och somnar ofta där
idag vända han sig till sidan alldeles själv för att kunna se bättre =)
Lilltrollet mitt!

Nu ska jag glo på tv och dricka ett iskallt glas vatten det är grejjer det!

Nattis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: