Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Nu har sommaren hittat rätt

Kategori: 2009

Vilket underbart väder det har varit idag!
Johanna var inte sen med att slita i poolen och ville bada men det var bara en liten stund sen var det nått roligare på G. Klara har varit göralös och velat fara å bada men hon är hes och hostig och snorig så det bidde inget av med det, hon måste kurera sig lite först!

Petter hade troligen ont i magen idag för som han skrek.
Ivanliga fall skriker inte min lilla son alls han gnyr bara men idag vrålade han lillfisen. Men efter några rejäla fisar och rapar mot kvällen somnade han gott vid åtta.
Då hade vi myst bort det onda =)

Johanna hade svårt att sova ikväll hon tog en lite för lång siesta i vagnen på em.
Men nu sover hon och ikväll var det faktiskt pappis som la henne utan bråk men så hade jag möblerat om på hennes rum ochså och gjort det mysigt med gulliga gardiner!

Jag frågade Johanna om hon ville ha nån kompis imorrn JA säger hon och när jag frågar om Klara ska få ha nån kompis då säger hon NÄ.
Åsså tyckte hon att Klara kunde stanna hemma =)
Hon är så rolig nu Johanna det bara sprutar ut nya ord och meningar!

Nu har jag duschat och ska snart nanna och kanske mysa med min förkylda gubbe.

Nattiz

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Va tråkigt att din cykel blivit stulen. Du lär nog inte vara ensam om det den här helgen...en klassiker då Viskansparken varit (tyvärr)Jag hade min hos mamma så jag klarade mig.



    Men ska hålla ögonen/öron öppen om jag ser den! :)

    2009-06-24 | 08:37:44
    Bloggadress: http://sgradin.blogg.se/
  • K säger:

    Hej stumpis =)

    Nja, sen jag slutade röka har humöret haft sina ups and downs om man säger så ...

    Såg du hade ringt idag! Tors och Fre har vi inget alls för oss, så vi träffas jättegärna!

    Kramen

    2009-06-24 | 13:45:47
    Bloggadress: http://ninnasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: