Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Playa de rombäck

Kategori: 2009

var vi på idag!
Underbart sommarväder och det fläktade så där lagomt skönt!
Johanna och Putte myste i poolen och Klara lekte med vattenslangen =)
Tänk att även den enklaste lunchen smakar så gott i det perfekta sällskapet!
Lunch på altan och mera bad ...
Tack K för en super dag!
Johanná somnade när vi for hem och sov sen ett par timmar i vagnen Petter intog nästa vagn och själv la jag mej på gräset och solade lite så nu är jag inte så blek längre iaf =)

Midda´n intog vi ute gu så skönt det är med sommar sol och värme!

Eftersom Danne jobbar länge idag så for vi till momme och myste i kvällssolen
godaste fikat fick vi där iaf! Tack!

Flickorna gick på en prommenad nu och snart är det dags att sova!
och jag hoppas att min sambo kommer hem snart!

kramiz

Kommentarer

  • isa säger:

    ja du vännen min, nån måste ju jobba oxå. men nästa år är de jag som är hemma:o)



    har du hittat den på blocket? måste oxå köpa en syskonvagn, lite svårt att dra en ståbräda på vintern, sen är de ju träning att dra en syskonvagn (den är ju tyngre) måste även köpa en vanlig vagn suck blir dyrt de här:p



    hoppas ni får de underbart på frösö!

    2009-06-26 | 10:44:04

Kommentera inlägget här: