Trollmammas blogg

( mer privat kan det inte bli)

Rubrik ska det stå här....

Kategori: 2009

Idag var jag och barnen ner till stan för jag och Danne skulle skriva på faderskapspepperen
Ett besök som tog 15 minuter på sin höjd.
Men jag fick åka 10 mil för detta.

Klara och Johanna hade jag lovat att de skulle få åka på norra berget och leka men när vi köpt fika och närmade oss matfors kom det jäkla skit regnet så det blev inget norra idag men vi tog en liten hamburgare på MC donalds i stället!
Och for hem och lekte och jag har också hunnit damsuga men nu får diskbänken vänta lite tills Johanna somnat!

I helgen blev jag arg på min otroligt fulla sambo
han dricker så himla sällan men när han väl gör det blir det rejäljt och jag blev förbannad när han inte kan uppföra sig och slängde en plastmugg på honom som TRÄFFADE mitt i pannan och vips så sprutade det blod och jag fick tejpa igen så nu kommer han få ett vackert ärr! Tänk vad en plastmugg kan ställa till med! =)
Danne ja han var så full att han garvade i en timme efteråt..hihi

Här kommer lite bilder från helgen iaf!
        

Dagens bilder:

   

Bilder ur Petters synvinkel :

  

Nu ska jag ta å busa med mina myspruppar
och han jag delar postlåda med hade nästan abstinens efter garaget så gissa var han är??

Kramizar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: